لوگو فلاش تانک ایران
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
کلید فلاش تانک توکار فلاش تانک ایران | آرشیو کلیدهای تخلیه کلیدهای تخلیه پرایم | کلیدهای تخلیه پرایم سری 60 | کلیدهای تخلیه پرایم سری 50 |
آرشیو کلید فلاش تانک توکار

کلید تخلیه فلاش تانک توکار

کلیدهای توکار فلاش تانک ایران نه تنها تنوع گسترده ای دارند بلکه برای کاربردهای متنوعی نیز طراحی شده اند. برای استفاده در منزل، مکان های نیمه عمومی مانند هتل ها یا در مکان های عمومی با تردد زیاد مانند یک مرکز تجاری یا فرودگاه. برای نیاز هر نوع سرویس بهداشتی یک محصول وجود دارد. کلید فلاش تانک توکار در مدل ها و طرح های بالا برای خرید موجود می باشند.

مدل های کلید فلاش تانک توکار

هنگام انتخاب متریال نازک کاری در طراحی سرویس بهداشتی خود، جزئیات کوچکی هستند که تفاوت زیادی ایجاد می کنند. از کاشی، سرامیک و کاسه توالت گرفته تا شیرآلات و سیستم فلاش تانک همه و همه باید به درستی انتخاب شوند. ما متوجه اهمیت این جزئیات کوچک هستیم و به همین دلیل تنوع گسترده ای از کلیدهای تخلیه از جنس پلاستیک، چوب، استیل و شیشه برای استفاده با فلاش تانک توکار ارائه می کنیم.

با بیش از 30 مدل، در حال حاضر بیشترین تنوع در مدل و متریال به کار رفته در کلیدهای فلاش تانک توکار را داریم و این یکی از چندین راهیست که ما در فلاش تانک ایران در طراحی یک سرویس بهداشتی بهتر به شما کمک می کنیم.

انواع کلید تخلیه توکار فلاش تانک ایران

سری 00

کلیدهای سری 00 کلیدهای شیک، با کیفیت و در عین حال با قیمتی مناسب هستند. تمام مدل های سری 00 دارای دکمه های مستطیلی با ابعاد مناسب برای استفاده آسان اند. مدل های دو زمانه سری 00 با مواد ABS و در شش طرح موجودند.

سری 10

کلیدهای تخلیه سری 10 با طراحی مینیمال، تنوع را به سرویس بهداشتی شما می آورد. طاهری ساده و کارا (کلید کوچک برای تخلیه کوتاه، کلید بزرگ برای تخلیه کامل) استفاده از فلاش تانک را حتی در صورت عدم آشنایی با کلید تخلیه دو زمانه آسان نموده است.

سری 20 | استیل ضد زنگ

کلیدهای تخلیه سری 20 بر پایه سری پرطرفدار 10 و با بهبود طراحی و متریال بکار رفته در آن تولید شده است. در طراحی سری 20 از استیل ضد زنگ، شیشه سکوریت و همچنین چوب طبیعی گردو استفاده شده و برای اولین بار و بصورت اختصاصی در فلاش تانک ایران قابل عرضه می باشد. هر یک از طرح های سری 20 باعث ارتقا ظاهر سرویس بهداشتی شما خواهد شد.

کلید فلاش تانک چشمی (تاچلس)

کلیدهای تخلیه تاچلس به دلیل عدم نیاز به تماس با کلید به ارتقا سطح بهداشت کمک کرده و به لطف سطح شیشه ای و عدم تماس دست به راحتی تمیز می شوند و تمیز می مانند.

زمانی که مصرف کننده به مدت 5 ثانیه در دامنه سنسور شناسایی شود، چراغ صفحه کنترل کلید به صورت خودکار روشن شده و هنگامی که مصرف کننده محدوده سنسور را ترک می کند با توجه به مدت زمان استفاده به صورت خودکار تخلیه صورت می گیرد. (تخلیه کوتاه برای مدت زمان استفاده بین 5 تا 90 ثانیه و تخلیه کامل برای مدت زمان استفاده بیشتر از 90 ثانیه) دکمه تخلیه دستی به منظور فعالسازی تخلیه در هر زمانی بدون نیاز به انتظار قابل استفاده است.

سری 50

کلیدهای سری 50 فلاش تانک ایران با طراحی چشم نواز و منحصر به فرد، با استفاده از متریال استاندارد و با کیفیت برای مدرن ترین سلیقه ها در زمره به روز ترین کلیدهای تخلیه توکار در کنار شاخص ترین برندهای اروپایی آخرین متدهای طراحی حال حاضر دنیا را تشکیل می دهند.


درخواست نصب کلید فلاش تانک توکار

اگر پس از خرید محصولات فلاش تانک ایران هنگام نصب دچار سردرگمی شدید تنها کافیست فرم درخواست نصب را از بخش خدمات، تکمیل و ارسال نمایید. کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت. اگر هنوز خرید خود را نهایی نکرده اید به آرشیو کلیدهای تخلیه فلاش تانک ایران بروید و کلید مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مشتری گرامی لطفاً توجه بفرمایید

کلیه سفارشاتی که پس از تاریخ 1402/12/19 ثبت شوند، پس از پایان تعطیلات نوروزی و از اردیبهشت ماه 1403 و با قیمت های جدید پیگیری و ارسال خواهند شد. از شکیبایی شما صمیمانه سپاسگزاریم و ضمن تشکر از حسن انتخاب شما، برایتان سالی سرشار از شادی آرزومندیم.

به فلاش تانک ایران خوش آمدید