لوگو فلاش تانک ایران
پمپ فلاش تانک اینفینیتی 2 | آشنایی با پمپ توکار اینفینیتی و اسمارت

آشنایی با پمپ توکار اینفینیتی و اسمارت فلاش تانک ایران

سیستم های توکار فلاش تانک ایران هر یک با لوازم مخصوص خود عمکرد ویژه ای دارند. برای مثال پمپ فلاش تانک اینفینیتی و پمپ فلاش تانک اسمارت اسپیس با یکدیگر متفاوت می باشد. یکی از دلایل ظاهری این تفاوت ها در سیر تکاملی فلاش تانک اسمارت اسپیس جهت استفاده بهینه از فضا می باشد.

کاربرد فلوتر یا شناور فلاش تانک چیست؟

اگر اندکی با وسایل آبی مانند کولر ها یا فلاش تانک ها آشنایی داشته باشید قطعاً تابحال اسم فلوتر (Floater) یا شناور را شنیده اید. فلوترها یکی از مهم ترین وظایف را در فلاش تانک ها بر عهده دارند. وظیفه اصلی فلوتر بررسی میزان آب موجود در تانک است. این کار را به کمک سنسورهای تعبیه شده انجام می دهد.

فلوتر فلاش تانک با تشخیص میزان آب و قطع کردن به موقع شیرآبرسان، مانع سرریز شدن آب از فلاش تانک می شود. پس اگر فلاش تانک شما قطع نمی شود و سرریز دارد احتمالاً باید مشکل را در فلوتر آن جستجو کنید.

تفاوت پمپ فلاش تانک در مدل های اینفینیتی و اسمارت چیست؟

فلاش تانک ایران تولید کننده انواع فلاش تانک توکار و روکار ، برای پاسخ به نیاز های گوناگون مشتریان خود محصولات خود را در طرح ها و مدل های گوناگونی به بازار عرضه می کند. یکی از عمده ترین تفاوت های اسمارت اسپیس با اینفینیتی همانطور که از نامش پیداست در کوچکتر بودن و استفاده کمتر از فضا می باشد. کوچکتر شدن تانک بالطبع کوچک تر شدن برخی از قطعات کلیدی را سبب می شود.

برای تجربه خریدی راحت و لذت بخش به صورت آنلاین با بررسی محصولات فروشگاه فلاش تانک ایران کالای مورد نظرتان را بیابید :

خرید پمپ برای فلاش تانک توکار مدل اینفینیتی

فلاش تانک های اینفینیتی فلاش تانک ایران یکی از محبوب ترین محصولات مجموعه می باشد. قطعات و لوازم فلاش تانک اینفینیتی به طور جزیی و تک تک داخل فروشگاه برای خرید موجود می باشد. اما اگر قصدد خرید پمپ فلاش تانک اینفینیتی را داشته باشید می توانید از لینک زیر استفاده نمایید.

پمپ فلاش تانک توکار اینفینیتی

خرید پمپ برای فلاش تانک توکار مدل اسمارت اسپیس

اگر فلاش تانک شما مدل اسمارت اسپیس باشد، یعنی به تکنولوژی مدرن اهمیت می دهید و یا اندازه و ابعاد محصولات سرویس بهداشتی برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است. ما نیز برای هرچه ساده تر کردن مراحل خریدتان امکان سفارش آنلاین را برای تمامی لوازم یدکی مهیا کرده ایم. برای خرید پمپ فلاش تانک اسمارت اسپیس به لینک زیر بروید.

پمپ فلاش تانک اسمارت اسپیس
Facebook
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
Email
Print

دیدگاهتان را بنویسید

به فلاش تانک ایران خوش آمدید