لوگو فلاش تانک ایران
کلید تخلیه توکار مشکی رنگ

شرایط و ضوابط

سند پیش روی شما قرارداد حقوقی و لازم‌الاجرا بین کاربر سایت («کاربر» و یا «خریدار») و وبسایت فلاش تانک ایران است. فلاش تانک ایران طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران از جمله قانون تجارت الکترونیکی و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده فعالیت می‌کند. درصورتی‌که کاربر قصد عضویت و استفاده از خدمات سامانه فلاش تانک ایران را داشته باشد، لازم است متن قوانین و مقررات («قرارداد») را به نحو کامل مطالعه و سپس اقدام به استفاده از وب سایت و یا عضویت در آن و یا خرید از آن نماید.

استفاده از سامانه فلاش تانک ایران ، اقدام به عضویت، اقدام به ورود کاربر به وب‌سایت، و استفاده از سایر خدمات ارائه‌شده از جمله خرید از سایت، به معنای آگاه بودن از قرارداد و قبول مفاد و شرایط آن است. کاربر همچنین می پذیرد که رابطه بین فلاش تانک ایران و ایشان توسط این قرارداد سامان داده شود و هرگونه تراکنش مالی و غیرمالی بین طرفین تحت پوشش این قرارداد خواهد بود. لذا درصورتی‌که موادی از این قرارداد یا کلیت آن مورد توافق کاربر نباشد، حق استفاده از خدمات فلاش تانک ایران را ندارد. این توافق بر اساس ماده ۵ قانون تجارت الکترونیک و ماده ۱۰ قانون مدنی تنها مرجع مورد قبول در روابط فلاش تانک ایران و کاربران خواهد بود.

به دلیل اهمیت سند حاضر و نیز به‌منظور تسهیل مطالعه برای کاربر، مفاد هر ماده در بخش های مرتب شده، برای شما فراهم‌شده است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج در قرارداد حاضر، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی فی‌مابین کاربر و فلاش تانک ایران محسوب می‏‌شود.

ماده ۱: تعاریف

۱-۱: فلاش تانک ایران (وب‌سایت): وبسایت فلاش تانک ایران با آدرس دامنه Flushtankiran.com که کاربر محصولات را از طریق آن خریداری خواهد کرد. تمام خرید‌های وبسایت از طریق این دامنه صورت می‌گیرد و خدمات بعد از فروش و پشتیبانی شامل مشتریانی خواهد شد که از این آدرس برای خرید خود استفاده می‌کنند.

۱-۲: مشتری (کاربر): شخص یا شرکتی که در وب‌سایت فلاش تانک ایران خریدی انجام می‌دهد و بابت دریافت محصول یا خدمات هزینه پرداخت می‌کند.

۱-۳: محصولات: شامل تمام محصولات و فایل‌های دیجیتال موجود روی سایت فلاش تانک ایران به دامنه Flushtankiran.com که به صورت آنلاین و یا تماس تلفنی توسط مشتری خریداری می‌شود.

۱-۴: لایسنس (مجوز): مجوز استفاده از محصولات که با خرید کاربر از وب‌سایت، در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و اجازه استفاده از محصول خریداری شده را به کاربر خواهد داد.

۱-۵: قوانین جمهوری اسلامی ایران: قوانین و مقرراتی که به تصویب مجلس شورای اسلامی یا سایر نهادهای قانونی رسیده باشد و به‌صورت لازم‌الاجرا درآمده باشد. ازجمله قانون تجارت الکترونیکی و قانون حمایت از مصرف‌کننده.

۱-۶: بخش پشتیبانی: دپارتمان پشتیبانی فلاش تانک ایران که از طریق بخش چت آنلاین سایت به سوالات و مشکلات کاربران پاسخ خواهد داد. این دپارتمان روز‌های شنبه تا ۴ شنبه از ساعت 8 الی ۱۷ (در ایام کاری غیر تعطیل) پاسخگوی مشتریان خواهد بود. ارسال کالا های خریداری شده نیز در همین بازه صورت می پذیرد.

ماده ۲: موضوع فعالیت سایت

۲-۱: سایت فلاش تانک ایران در زمینه معرفی و فروش محصولات تولیدی فلاش تانک ایران و کسب درآمد از اینترنت و بازاریابی آنلاین فعالیت می‌کند و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

ماده ۳: حساب کاربری و حریم خصوصی

۳-۱: عضویت در وب‌سایت فلاش تانک ایران کاملا رایگان است و ثبت‌نام در وب‌سایت یا هرگونه استفاده از خدمات وب‌سایت مستلزم مطالعه کامل قوانین و مقررات این صفحه خواهد بود.

۳-۲: هر شخص با استفاده از اطلاعات و هویت شخصی خود در وب‌سایت فلاش تانک ایران ثبت‌نام خواهد کرد. فلاش تانک ایران هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال ارائه اطلاعات اشتباه موقع ثبت‌نام نخواهد داشت.

۳-۳: در صورتی که شخص با اطلاعات جعلی در سایت ثبت‌نام کند با ارائه مدارک شناسایی و اطلاعات کارتی که با آن پرداخت انجام شده، می‌تواند درخواست اصلاح مشخصات کاربری نماید.

۳-۴: تمام اطلاعات کاربران نزد فلاش تانک ایران محفوظ خواهد ماند. فلاش تانک ایران موظف است اطلاعات را نزد خود محفوظ نگه دارد و از بهترین ابزار ممکن برای تامین امنیت اطلاعات کاربران استفاده کند.

۳-۵: هرگونه فروش و انتشار محصولات و محتوای بصری سایت فلاش تانک ایران در سایر سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی بدون ذکر منبع سایت یا نام فلاش تانک ایران خلاف قوانین است. در صورت مشاهده حساب کاربری شخص خاطی مسدود شده و موضوع از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد.

۳-۶: کاربر اجازه نسخه‌برداری یا اشتراک گذاری محصولات خریداری شده از روش‌های آنلاین و آفلاین به‌صورت مستقیم یا با واسطه نخواهد داشت. در صورت مشاهده، حساب کاربری خاطی مسدود و موضوع از مراجع قانونی پیگیری خواهد شد.

۳-۷: کاربر در قبال اطلاعات حساب کاربری خود نظیر ایمیل، نام کاربری و رمز عبور خود کاملا مسئول است و در صورت ارائه اطلاعات به شخص دیگر و استفاده غیرمجاز از پنل کاربری، فلاش تانک ایران هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

ماده ۴: مالکیت فکری و محتوایی

۴-۱: هرگونه نسخه‌برداری، استفاده یا بازآفرینی از طرح، مطالب، محتوای سایت، تصاویر و لوگو سایت فلاش تانک ایران خلاف قوانین مالکیت فکری است و در صورت مشاهده، موضوع از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد.

۴-۲: فلاش تانک ایران تمام تلاش خود را برای بهبود و بروزرسانی صفحات و محتوای سایت انجام خواهد داد و می‌تواند به‌صورت آزادانه نسبت به تغییر، ارائه تخفیف یا از دسترس خارج کردن محتوا، محصولات و صفحات سایت اقدام کند. این اقدام حقی برای اعتراض به کاربر نمی‌دهد.

ماده ۵: مجوز استفاده از محصولات

۵-۱: هر محصول و کد گارانتی مخصوص آن، قابلیت استفاده برای یک نفر را دارد.

۵-۲:  کد گارانتی محصولات سایت دارای سیستم فعالسازی برای هر محصول می‌باشند. اگر لایسنس یا کد محصولات را برای محصول خود فعال کنید دیگر قادر به تغییر کد آن با محصول دیگری نخواهید بود.

ماده ۶: پشتیبانی محصولات

۶-۱: پشتیبانی تمام محصولات از طریق سیستم پشتیبانی داخل سایت انجام خواهد شد.

۶-۲: تیم پشتیبانی فلاش تانک ایران پاسخگوی سوالات و مشکلات شما درباره محصولات خریداری شده می‌باشد.

۶-۳: به ازاء هر کد گارانتی خریداری شده، پشتیبانی یک محصول انجام خواهد شد.

۶-۴: در صورت بروز مشکل برای محصول خریداری (و یا نصب) شده از افرادی غیر از نمایندگان مجاز فلاش تانک ایران و یا تیم فروش مشغول در مجموعه، فلاش تانک ایران مسئولیتی در قبال مشکلات ایجاد شده در آینده برای محصول نخواهد داشت و شامل خدمات گارانتی نمی گردد.

۶-۵:  تمامی محصولات فلاش تانک ایران دارای گارانتی مجموعه می باشند. فلاش تانک ایران موظف است در صورت بروز مشکل در طول مدت زمان گارانتی مراتب را پیگیری و رفع نماید.

ماده ۷:  صدور فاکتور

۷-۱: کلیه اقلام خریداری شده توسط خریدار در فاکتور نهایی ذکر خواهند شد.

ماده 8: تغییرات توافقنامه

8-1: فلاش تانک ایران حق هرگونه ویرایش و تغییر در این توافقنامه را برای خود محفوظ می‌دارد. خریدار می‌بایست برای اطلاع از قوانین جدید همواره پیگیر این صفحه و موارد مندرج در آن باشد.

به فلاش تانک ایران خوش آمدید