لوگو فلاش تانک ایران

قیمت محصول : 

ریال

کلید تخلیه توکار مدل لیمیتلس

کلیدهای لیمیتلس فلاش تانک ایران با طراحی چشم نواز و منحصر به فرد، با استفاده از متریال استاندارد و با کیفیت برای مدرن ترین سلیقه ها در زمره به روز ترین کلیدهای تخلیه توکار در کنار شاخص ترین برندهای اروپایی آخرین متدهای طراحی حال حاضر دنیا را تشکیل می دهند. کلید تخلیه توکار مدل لیمیتلس در دو مدل گرد و پرایم تولید می گردد.
  • قابلیت انتخاب طرح دلخواه شما
  • تخلیه دو زمانه کم مصرف
 

طراح سرویس بهداشتی خود باشید

سرویس بهداشتی و حمام خود را به سلیقه خود طراحی کنید. با خرید کلید تخلیه توکار مدل لیمیتلس ، طراح ما باشید. شما می توانید متریال و یا رنگ این محصول را به سلیقه خودتان طراحی و برای ما ارسال کنید تا طرحی دقیقاً مطابق سلیقه شما بر روی صفحه کلید ثبت گردد. در این مدل محدودیتی وجود ندارد و میزان خلاقیت شماست که طرح نهایی را مشخص می کند. شما می توانید یکی از طرح ها را به دلخواه انتخاب کنید و یا یک عکس با کیفیت برای ما ارسال کنید تا کلید با طرح دلخواه شما ساخته شود. فلاش تانک ایران ، این امکان را برای شما عزیزان فراهم ساخته است تا برای سرویس بهداشتی خود بهترین چینش را پیاده سازی کنید. کلیدهای لیمیتلس با طرح انتخابی شما مخصوص فلاش تانک های توکار برند فلاش تانک ایران می باشد پس اگر سرویس شما توکار می باشد (مدل اینفینیتی یا اسمارت اسپیس تفاوتی نمی کند) می توانید از این کلید های طرح دار سفارش دهید و یا طرح خودتان را برای ثبت روی کلید برای ما ارسال فرمایید.  

نحوه ارسال و بررسی طرح های شما

پیش از هر چیز به خاطر داشته باشید طرح ارسالی شما می بایست با کیفیت بالا باشد. شما می توانید فایل خود را به صورت تصویر، پی دی اف و یا انواع فرمت های استخراجی از فتوشاپ یا نرم افزارهای مشابه دیگر برای ما ارسال فرمایید. اما کیفیت و قابلیت پیاده سازی آن پس از ارسال مشخص می گردد. برای ارسال فایل های خود می توانید از نرم افزارهای پیام رسان (واتساپ،نلگرام،ایتا،گپ و...) استفاده کنید و یا فایل را برای ایمیل ما ارسال بفرمایید. شماره موبایل شبکه های پیام رسان فلاش تانک ایران در انتهای صفحه درج شده است.

طول

24.4 سانتی متر

عرض

16.2 سانتی متر

ضخامت

2.3 سانتی متر

وزن

328 گرم

نوع عملکرد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کلید تخلیه توکار مدل لیمیتلس”

محصولات مرتبط

به فلاش تانک ایران خوش آمدید