لوگو فلاش تانک ایران
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

قیمت محصول : 

90,000 ریال

لوازم یدکی - بست فلزی پشت تانک روکار

  • قابلیت استفاده روی فلاش تانک های روکار
  • 120+6 ماه گارانتی و 25 سال خدمات پس از فروش
  • نصب و نگهداری بسیار آسان
  • قیمت بسیار اقتصادی
 

بست فلزی پشت فلاش تانک روکار

بست فلزی پشت تانک روکار فلاش تانک ایران ، قطعه ای از مجموعه قطعات و لوازم یدکی فلاش تانک روکار می باشد. تمامی قطعات ساخته شده در مجموعه فلاش تانک ایران از متریال مقاومی ساخته می شوند که طول عمر محصول را به طرز چشمگیری افزایش می دهند. اگر به هر دلیلی پس از خرید محصولات فلاش تانک ایران نیاز به خرید جداگانه بست فلزی پشت فلاش تانک روکار برای فلاش تانک ایران داشته باشید می توانید با بهترین قیمت از فروشگاه آنلاین محصولات فلاش تانک ایران استفاده نمایید.  

نصب فلاش تانک روکار

مجموعه فلاش تانک ایران با چندین دهه سابقه، در زمینه نصب و یا تعمیرات خدمات ارزیابی شده ای را ارائه می دهد. چنانچه پس از خرید محصولات فلاش تانک ایران نیاز به خدمات نصب و یا حتی تعمیرات داشته باشید می توانید از قسمت درخواست نصب اقدام فرمایید. در نظر داشته باشید وب اپلیکیشن فلاش تانک ایران برای سهولت هرچه بیشتر این فرآیند در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.  

شبکه های اجتماعی

فلاش تانک ایران همواره در تلاش است به روز ترین و جدیدترین اخبار صنعت ساختمان و محصولات بهداشتی ساختمانی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. اگر تمایل دارید از جدیدترین اخبار مطلع گردید می توانید در شبکه های اجتماعی همراه ما باشید. به خاطر داشته باشید کارشناسان ما حتی در شبکه های اجتماعی پاسخگوی درخواست های شما عزیزان خواهند بود.

ارتفاع/ضخامت

سانتی متر

طول/عمق

سانتی متر

عرض

سانتی متر

وزن

گرم

نوع عملکرد

1 دیدگاه برای بست فلزی پشت تانک روکار

  1. فلاش تانک ایران

    لطفا نظرات خود را با ما در مورد بست فلزی پشت تانک روکار در میان بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

مشتری گرامی لطفاً توجه بفرمایید

کلیه سفارشاتی که پس از تاریخ 1402/12/19 ثبت شوند، پس از پایان تعطیلات نوروزی و از اردیبهشت ماه 1403 و با قیمت های جدید پیگیری و ارسال خواهند شد. از شکیبایی شما صمیمانه سپاسگزاریم و ضمن تشکر از حسن انتخاب شما، برایتان سالی سرشار از شادی آرزومندیم.

به فلاش تانک ایران خوش آمدید