لوگو فلاش تانک ایران
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کاسه وال هنگ مدل ویرپول (مشکی و سفید و طوسی)

با پک کامل فیکساتور

طراوات و پاکیزگی برای همه با کاسه وال هنگ مدل ویرپول فلاش تانک ایران امکان پذیر است. با خرید محصولات فلاش تانک ایران بهترین ها را به خانه خود ببرید. کاسه توالت های وال هنگ فلاش تانک ایران در مدل ویرپول با طراحی ظریف و زیبا، مواد درجه یک و کاسه سرامیکی یکپارچه می توانند مدل دلخواه شما باشند و با عملکردی ساده طراوت و راحتی را برای همه به ارمغان می آورند. دکمه تخلیه دستی به منظور فعالسازی تخلیه در هر زمانی بدون نیاز به انتظار قابل استفاده است.  

تفاوت توالت فرنگی وال هنگ با توالت فرنگی زمینی

برای بررسی تفاوت های توالت فرنگی وال هنگ و زمینی ابتدا باید به سوال دیگری پاسخ دهیم. کاسه توالت وال هنگ چیست؟ کاسه توالت فرنگی انواع گوناگونی دارد. نوع زمینی آن که کف زمین نصب شده و لوله کشی آن نیز از کف زمین صورت می پذیرد. در طرف دیگر توالت های فرنگی دیواری ( توالت فرنگی وال هنگ ) قرار دارند که به حالتی معلق به دیوار آویزان هستند از این رو به آن ها وال هنگ گفته می شود. این مدل کاسه ها برای تحمل وزن افراد، به یک استراکچر فلزی (معمولاً فولادی) داخل دیوار متصل هستند.

علت ترجیح کاسه والهنگ به زمینی

این به اصطلاح آویز بودن، جذابیتی خاص به سرویس بهداشتی شما می بخشد و سبکی مدرن را به نمایش می کشد. همچنان می توان به این نکته اشاره کرد که نظافت زیر کاسه بسیار آسان می گردد و از دردسرهای وزن سنگین کاسه نیز خلاص خواهید شد. در این میان کاسه وال هنگ ویرپول فلاش تانک ایران یکی از خاص ترین ها می باشد.

توالت وال هنگ ویرپول

کاسه توالت وال هنگ ویرپول یکی از زیباترین مدل های تولید شده توسط فلاش تانک ایران می باشد. مقاومت تا وزن 450 کیلوگرم یکی از ویژگی های خاص ویرپول می باشد که آن را از سایر رقبا متمایز می کند. کاسه ویرپول در مدل های بیده دار و بدون بیده و یا به همراه شیر آب سرد و گرم به بازار عرضه شده است، که انتخاب را بعهده ی سلیقه و نیاز شما می گذارد. همچنین این امکان را دارید که کاسه توالت وال هنگ ویرپول را با دو درب متفاوت PP و UF تهیه کنید.

ویرپول، گردابی از زیبایی

کاسه وال هنگ ویرپول در سه رنگ مشکی، طوسی و سفید تولید می گردد. این رنگ ها این امکان را به شما می دهد تا کاسه وال هنگ را با محیط سرویس بهداشتی خود کاملاً همسان گردانید. از طرف دیگر حق انتخاب بین درب گرد و چهارگوش نیز به شما آزادی عمل بیشتری در طراحی دکوراسیون تان خواهد بخشید. حتی می توانید درب ویرپول را به صورت جداگانه و در رنگی غیر از رنگ کاسه انتخابی تان سفارش دهید.

ویژگی های کاسه وال هنگ ویرپول

  • ریملس (بدون لبه)
  • سیستم درب آرام بند
  • طراحی فلت
  • پیچ اتصال مخفی (از محل سوراخ های درب)
  • آکس یونیورسال منطبق با آکس 18-23 سانتی متر
  • قابلیت تحمل 450±10 کیلوگرم وزن
  • امکان اضافه شدن مدل بیده دار به همراه شیر سرد و گرم

ارتفاع

32 سانتی متر

طول/عمق

56.3 سانتی متر

عرض

36 سانتی متر

وزن

34700 گرم

نوع عملکرد

1 دیدگاه برای کاسه وال هنگ مدل ویرپول

  1. امید

    مدل بیده‌دار خریدم که به نظرم بسیار راحت و خوب است. متاسفانه آرام بند درِ آن زود خراب شد.

    • فلاش تانک ایران

      سلام وقت شما بخیر ، اگر برای تعمیر نیاز به پرسنل متخصص دارید حتما از منوی خدمات، بخش پشتیبانی فنی تیکت ارسال فرمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

مشتری گرامی لطفاً توجه بفرمایید

کلیه سفارشاتی که پس از تاریخ 1402/12/19 ثبت شوند، پس از پایان تعطیلات نوروزی و از اردیبهشت ماه 1403 و با قیمت های جدید پیگیری و ارسال خواهند شد. از شکیبایی شما صمیمانه سپاسگزاریم و ضمن تشکر از حسن انتخاب شما، برایتان سالی سرشار از شادی آرزومندیم.

به فلاش تانک ایران خوش آمدید