لوگو فلاش تانک ایران
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فروش این محصول تنها به صورت گروهی می باشد

کلید تخلیه توکار مدل تاچلس (چشمی)

کلید تخلیه فلاش تانک توکار مدل تاچلس به دلیل عدم نیاز به تماس با کلید به ارتقا سطح بهداشت کمک کرده و به لطف سطح شیشه ای و عدم تماس دست به راحتی تمیز می شود و تمیز هم می ماند.
  • رنگی مطابق روحیات شما
سری 80 کلیدهای تخلیه تاچلس به منظور مطابقت با دکوراسیون یا روحیات شما در رنگ های مشکی، سفید، طلایی، کروم و رزگلد با طرح شیشه موجود می باشد.
  • سیستم تخلیه دوزمانه هوشمندانه به منظور صرفه جویی بیشتر در مصرف آب
 

نحوه عملکرد کلید فلاش تانک تاچلس

زمانی که مصرف کننده به مدت 5 ثانیه در دامنه سنسور شناسایی شود، چراغ صفحه کنترل کلید به صورت خودکار روشن شده و هنگامی که مصرف کننده محدوده سنسور را ترک می کند با توجه به مدت زمان استفاده به صورت خودکار تخلیه صورت می گیرد. (تخلیه کوتاه برای مدت زمان استفاده بین 5 تا 90 ثانیه و تخلیه کامل برای مدت زمان استفاده بیشتر از 90 ثانیه) دکمه تخلیه دستی به منظور فعالسازی تخلیه در هر زمانی بدون نیاز به انتظار قابل استفاده است.  

صفحه کلید فلاش تانک توکار ایران

کلید تخلیه فلاش تانک ایران در میان مصرف کنندگان با نام های گوناگونی شناخته می شود. میتوان آن را صفحه کلید فلاش تانک توکار ایران نامید. در کل به کلیدی که روی فلاش تانک نصب شده و عمل تخلیه آب به عملکرد آن وابسته می باشد کلید تخلیه می گوییم. کلیدهای تخلیه فلاش تانک ایران در طرح ها و رنگ های متنوعی به بازار عرضه می شوند. اما کلید تخلیه تاچلس، تنها با فلاش تانک توکار مدل تاچلس همخوانی دارد. به همین دلیل لینک خرید آن برای شما قرار داده شده است.  

ابعاد کلید فلاش تانک توکار

کلیدهای تخلیه فلاش تانک ایران که بر روی فلاش تانک های توکار نصب می گردند دارای ابعاد و اندازه های معینی می باشند. برای اطلاع از ابعاد کلید فلاش تانک توکار با باز کردن صفحه هر کلید در وبسایت و مشاهده تصاویر آن می توانید ابعاد دقیق آن را مشاهده فرمایید. همچنین این اطلاعات در مشخصات محصول نیز موجود می باشد. در صورتی که تمایل به تماشای ویدیوهای معرفی کلید تخلیه توکار مدل تاچلس دارید میتوانید از آپارات فلاش تانک ایران دیدن فرمایید.  

نحوه نصب کلید فلاش تانک توکار ایران

اگر پس از خرید محصولات فلاش تانک ایران نیاز به کارشناس حرفه ای نصب فلاش تانک ایران داشته باشید تنها کافیست فرم درخواست نصب را تکمیل و برای ما ارسال فرمایید. برای نصب کلید فلاش تانک توکار ایران فرم را ارسال فرمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند. اگر تخصص لازم و کافی برای نصب را داشته باشید باز هم میتوانید با مشاهده ویدیوهای راهنمای نصب ما نحوه نصب کلید فلاش تانک توکار ایران را ببینید.  

قیمت کلید فلاش تانک توکار

اگر تمایل به خرید کلید فلاش تانک توکار مدل تاچلس را دارید از آنجا که کلید تاچلس تنها برای فلاش تانک تاچلس (چشمی) قابل استفاده می باشد پیشنهاد می کنیم ابتدا برای استعلام قیمت کلید فلاش تانک توکار، با کارشناسان ما در تماس باشید. اما اگر مایل به خرید فلاش تانک توکار مدل تاچلس باشید می توانید از وبسایت خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

طول

24.6 سانتی متر

عرض

15.8 سانتی متر

ضخامت

1.5 سانتی متر

وزن

گرم

نوع عملکرد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کلید تخلیه توکار مدل تاچلس (چشمی)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

مشتری گرامی لطفاً توجه بفرمایید

کلیه سفارشاتی که پس از تاریخ 1402/12/19 ثبت شوند، پس از پایان تعطیلات نوروزی و از اردیبهشت ماه 1403 و با قیمت های جدید پیگیری و ارسال خواهند شد. از شکیبایی شما صمیمانه سپاسگزاریم و ضمن تشکر از حسن انتخاب شما، برایتان سالی سرشار از شادی آرزومندیم.

به فلاش تانک ایران خوش آمدید