لوگو فلاش تانک ایران
آشنایی با فلاش تانک توکار اسمارت اسپیس

آشنایی با فلاش تانک توکار اسمارت اسپیس SMART SPACE

برای آشنایی با فلاش تانک توکار اسمارت اسپیس ابتدا کمی با فلاش تانک ایران آشنا شوید. پس از آشنایی با مجموعه، محصولات ما را دنبال کنید تا بهترین گزینه برای سرویس بهداشتی خود را برگزینید. پیشنهاد میکنیم جهت آشنایی با فلاش تانک توکار اسمارت اسپیس در انتها ویدیو اسمارت اسپیس را مشاهده فرمایید.

فلاش تانک ایران

فلاش تانک ایران ، اولین تولیدکننده فلاش تانک در ایران با کادر مجرب خود سال هاست که در زمینه تولید لوازم بهداشتی ساختمانی از جمله فلاش تانک توکار مشغول به فعالیت می باشد. محصولات فلاش تانک ایران شامل فلاش تانک های توکار و روکار ، کاسه های وال هنگ ، کلید های تخلیه فلاش تانک ، لوازم یدکی فلاش تانک ، شامپو باکس و درب کاسه توالت می باشد.

فلاش تانک توکار چیست؟

فلاش تانک توکار مخزنی برای ذخیره ی آب است که داخل دیوار تعبیه می شود، با شروع مکانیزم (فشردن دکمه یا فعال شدن موشن سنسور ) آب از مخزن با فشار تخلیه شده و کاسه توالت را کاملاً شستشو می دهد. بعضاً فلاش تانک را با سیفون اشتباه می گیرند که در ادامه این ابهام را رفع خواهیم ساخت.

تفاوت فلاش تانک و سیفون چیست؟

همانطور که گفته شد فلاش تانک مخزنی برای ذخیره آب است که برای شستشوی کاسه توالت استفاده می شود اما سیفون در حقیقت لوله یا قطعه ای از اتصالات است که از ورود بوی نامطبوع فاضلاب جلوگیری می کند.

فلاش تانک توکار اسمارت اسپیس

فلاش تانک توکار مدل اسمارت اسپیس یکی از خلاقانه ترین نوآوری های فلاش تانک ایران می باشد. همانطور که از نامش پیداست این خلاقیت به استفاده ی هوشمندانه از فضای سرویس بهداشتی برمی گردد. مدل اسمارت اسپیس (Smart Space) تا ۲۵% صرفه جویی در فضا برای سرویس های کوچکتر یک انتخاب ایده آل می باشد.

ویژگی های فلاش تانک اسمارت اسپیس

فلاش تانک توکار اسمارت اسپیس ویژگی های فراوانی دارد. از جمله ویژگی های مهم آن کاهش ۲۵ درصدی حجم اشغالی آن است که فضای بیشتری را برای سرویس شما به ارمغان می آورد. سایر ویژگی های آن عبارتند از:

  • طراحی مینیمال
  • صرفه جویی در مصرف آب تا ۶۰ درصد با استفاده از تخلیه کوچک
  • امکان تخلیه دوزمانه ۳لیتر و ۸لیتر
  • کلیدهای تخلیه توکار با بیش از ۵۰ رنگ و مدل متنوع
  • نظافت آسان

خرید فلاش تانک توکار اسمارت اسپیس

برای خرید فلاش تانک توکار اسمارت اسپیس مستقیم از درب کارخانه فلاش تانک ایران ، می توانید از فروشگاه آنلاین ما دیدن فرمایید. برای دیدن این محصول کلید زیر را بفشارید.

Facebook
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
Email
Print

دیدگاهتان را بنویسید

به فلاش تانک ایران خوش آمدید