لوگو فلاش تانک ایران
آرشیو فلاش تانک توکار ولسیر | آشنایی با فلاش تانک والسیر | آشنایی با برند ایتالیایی والسیر

آشنایی با فلاش تانک والسیر Valsir

فلاش تانک توکار والسیر یکی از محصولات فلاش تانک ایران می باشد که با کیفیتی بی نظیر به بازار عرضه می شود. در بین تمامی فلاش تانک های توکار موجود در سایت فلاش تانک توکار والسیر مسیر خود را به سوی تبدیل شدن به محبوبترین محصول کمپانی به سرعت طی کرده است. فلاش تانک والسیر انتخاب سخت پسندهاست. از آنجا که کیفیت این محصول قابل رقابت با بهترین های بازار می باشد بهترین گزینه برای افرادی است که به دنبال خرید فلاش تانک توکار خاص هستند.

فلاش تانک والسیر ، قدرتمند اما بی صدا

فلاش تانک توکار مدل ولسیر اولین فلاش تانک در جهان می باشد که به طور خاص برای کارکرد (تخلیه) با صدای پایین طراحی شده است. این مدل به طور ویژه در آزمایشگاه های فنی و تحقیقاتی والسیر تولید گشته است و به کمک متریال خاصی که در تهیه آن به کار رفته است خاصیت آکوستیکی در آن ایجاد گشته است. تحقیقات نشان می دهد که صدای تخلیه تولید شده در فلاش تانک های والسیر ۵ برابر کمتر از نمونه های مشابه می باشد.

قطعات داخلی بی صدا

فلاش تانک والسیر از قطعاتی تولید شده است که همگی تست های گوناگونی را پشت سر گذاشته اند. بهتر است بگوییم فلاش تانک توکار مدل والسیر تنها فلاش تانک دنیاست که قطعات داخلی آن (شیر شناور و شیر پیسوار) دارای گواهی نامه عدم انتشار صدای ناشی از ارتعاش می باشند. اما قطعات داخلی بی صدا پایان برتری های والسیر نیست.

ویژگی های فلاش تانک والسیر

  • امکان تنظیم حجم آب خروجی برای صرفه جویی در مصرف آب
  • قطعات از پیش نصب شده و سهولت در نصب فلاش تانک
  • قابلیت شست و شوی انواع کاسه توالت از جمله کاسه های ریملس
  • تولید قطعات داخلی فلاش تانک در فشارهای کاری ۳ و ۵ بار و استاندارد ISOEN3822
  • طراحی مواد استفاده شده در تولید بدنه به گونه ای ویژه جهت به حداقل رسانیدن ارتعاشات صوتی

نصب فلاش تانک توکار والسیر

برای نصب فلاش تانک توکار والسیر نیاز به تخصص ویژه ای خواهید داشت. اما اگر در کار نصب متخصص باشید خواهید دانست که یکی از ساده ترین متدهای نصب متعلق به والسیر می باشد. اما در صورتی که تجربه ی کافی برای اینکار را ندارید با تکمیل فرم درخواست نصب از بخش خدمات فلاش تانک ایران ، درخواست خود را برای ما ارسال فرمایید.

خرید فلاش تانک توکار والسیر

اگر شما هم مجذوب ویژگی های منحصربه فرد فلاش تانک والسیر شده اید برای استعلام قیمت و خرید تنها کافیست به لینک زیر بروید و سفارش خود را ثبت فرمایید.

Facebook
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
Email
Print

دیدگاهتان را بنویسید

به فلاش تانک ایران خوش آمدید