لوگو فلاش تانک ایران
آشنایی با فلوتر آسانسوری توکار فلاش تانک ایران

آشنایی با فلوتر آسانسوری توکار فلاش تانک ایران

سیستم های توکار فلاش تانک ایران ، شامل فلاش تانک توکار ، کاسه والهنگ و کلید تخلیه توکار از محبوب ترین محصولات مجموعه می باشند. فلاش تانک های توکار برای تشخیص میزان آب داخل تانک دارای شناوری هستند که آن را فلوتر توکار می نامیم. برای آشنایی با فلوتر آسانسوری توکار فلاش تانک ایران این پست را مطالعه فرمایید.

فلوترهای فلاش تانک ایران

از آنجایی که هم فلاش تانک های روکار و هم فلاش تانک های توکار نیازمند شناور می باشند مدل های روکار و توکار آن در کارخانه تولید و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. همچنین به دلیل آنکه شناور ها جزو آیتم هایی هستند که بیشتر در معرض آب قرار می گیرند در صورت عدم سرویس منظم گاهاً نیاز به تعمیر یا تعویض خواهند داشت.

انواع فلوتر فلاش تانک ایران

فلاش تانک ایران تولید کننده انواع فلاش تانک توکار و روکار ، برای پاسخ به نیاز های گوناگون مشتریان خود قطعات و لوازم یدکی محصولات اصلی خود را نیز برای تجربه خریدی راحت و لذت بخش به صورت آنلاین و در فروشگاه خود قرار داده است :

خرید فلوتر آسانسوری برای فلاش تانک توکار

فلوتر آسانسوری فلاش تانک توکار برای فلاش تانک های اینفینیتی و اسمارت اسپیس به سادگی قابل انتخاب و خرید می باشد. شما ابتدا می بایست مدل فلاش تانک خود را بررسی کنید. اگر فلاش تانک روکار دارید، فلوتر مخصوص آن و اگر فلاش تانک توکار داشته باشید فلوتر توکار را انتخاب و خرید نمایید.

آموزش مونتاژ و دمونتاژ فلوتر توکار فلاش تانک ایران

در صورتی که نیاز به باز یا بسته کردن فلوتر توکار خود داشته باشید و یا کارشناس نصبی هستید که برای مونتاژ فلوتر نیاز به ویدیو آموزشی داشته باشید با بررسی ویدیو این پست می توانید نحوه باز و بست این قطعه را به سادگی بیاموزید. حتی اگر قصد دارید فلوتر خود را برای سرویس و یا تمیز کردن باز کنید این ویدیو می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد.

استفاده از فلوتر توکار فلاش تانک ایران در فلاش تانک گبریت GEBERIT

خبر خوب برای کسانی که از فلاش تانک های گبریت استفاده می کنند. اگر برای تهیه لوازم یدکی فلاش تانک خود دچار مشکل هستید و یا قیمت های بالای آن برای شما توجیه اقتصادی ندارد، می توانید از فلوتر آسانسوری توکار فلاش تانک ایران استفاده نمایید. در صورتی که قطعات یدکی دیگری از محصولات گبریت نیاز داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

Facebook
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
Email
Print

دیدگاهتان را بنویسید

به فلاش تانک ایران خوش آمدید