لوگو فلاش تانک ایران
کاسه های وال هنگ ویرپول | فلاش تانک ایران | آشنایی با کاسه توالت فرنگی ویرپول

آشنایی با کاسه توالت فرنگی ویرپول فلاش تانک ایران

فلاش تانک ایران تولید کننده کاسه های وال هنگ ( توالت فرنگی دیواری ) این بار با محصولی شگفت انگیز بازگشته است. کاسه والهنگ فلاش تانک ایران مدل ویرپول ( Whirlpool Wall hung Toilets ) در مدل های بیده دار و بدون بیده به همراه شیر آب سرد و گرم قابل انتخاب می باشد.

در صورت انتخاب مدل ویرپول ، اگر تمایل داشته باشید می توانید هر یک از مدل های بیده دار و یا بدون بیده را سفارش دهید. همین طور می توانید کاسه ویرپول با یا بدون شیر آب سرد و گرم انتخاب نمایید.

رنگ بندی زیبا متناسب با سرویس بهداشتی شما

کاسه وال هنگ ویرپول فلاش تانک ایران در سه رنگ مختلف به بازار عرضه می گردد. شما علاوه بر امکان انتخاب بیده و شیر با انتخاب هر یک از این سه رنگ می توانید کاسه توالت فرنگی خود را شخصی سازی کنید. کاسه ویرپول در رنگ های زیر موجود می باشد :

  • مشکی
  • سفید
  • طوسی

شما عزیزان می توانید متناسب با طراحی دکوراسیون و رنگ بندی سرویس بهداشتی خود، مناسب ترین رنگ ویرپول را انتخاب نمایید.

انتخاب درب کاسه توالت پیش از خرید

فلاش تانک ایران کاسه توالت ویرپول را با دو درب گوناگون به بازار عرضه می کند. شما عزیزان می توانید ویرپول را با درب PP با قیمتی مناسب تر و یا با درب UF و با کیفیتی برتر از فلاش تانک ایران تهیه فرمایید. توجه کنید که هر دو درب PP و UF در سه رنگ ویرپول موجود می باشند.

ویژگی های کاسه فرنگی ویرپول

  • ریملس (بدون لبه)
  • سیستم درب آرام بند
  • طراحی فلت
  • پیچ اتصال مخفی (از محل سوراخ های درب)
  • آکس یونیورسال منطبق با آکس ۱۸-۲۳ سانتی متر
  • قابلیت تحمل ۴۵۰±۱۰ کیلوگرم وزن
  • امکان اضافه شدن مدل بیده دار به همراه شیر سرد و گرم

خرید کاسه ویرپول

کاسه والهنگ فلاش تانک ایران مدل ویرپول با بهترین قیمت از درب کارخانه قابل خریداری می باشد. پس از آشنایی با کاسه توالت فرنگی ویرپول برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع دیگر مدل های کاسه توالت فرنگی فلاش تانک ایران می توانید از طریق وب سایت، آرشیو محصولات ما را بررسی فرمایید و مدل مورد نظر خود را تهیه فرمایید.

در مشاهده آرشیو به این نکته توجه فرمایید که فلاش تانک کاسه توالت های فرنگی فلاش تانک ایران با نام اختصاری وال هنگ و فلاش تانک مناسب کاسه توالت های ایرانی با نام کلاسیک نامیده می شود. لذا دقت فرمایید کاسه توالت مناسب سرویس خود را انتخاب نمایید.

هنوز مشتری فلاش تانک ایران نیستید؟ امروز ایرانی شوید.

اگر هنوز برای خرید تردید دارید و یا به دنبال یک فلاش تانک توکار یا روکار مطمئن می گردید، فلاش تانک ایران انتخابی است که جستجوی شما را پایان می دهد. پس همین امروز عضوی از خانواده بزرگ فلاش تانک ایران شوید و از خدمات بی نظیر آن بهره مند گردید.

حتی اگر هنوز از ما خرید نکرده باشید می توانید با تماس با کارشناسان ما از خدمات ویژه ما بهره مند شوید. پس از دریافت مشاوره رایگان می توانید انتخاب بهتری داشته باشید.

مشاهده راهنمای نصب از طریق شبکه های اجتماعی

در آخر اگر برای آشنایی با کاسه توالت فرنگی ویرپول به دنبال مشاهده ی ویدیو های آموزشی و نکات نصب فلاش تانک توکار در شبکه های اجتماعی ما باشید می توانید با جستجوی نام ویدیو خود به سادگی به آن ها دسترسی داشته باشید.

Facebook
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
Email
Print

دیدگاهتان را بنویسید

به فلاش تانک ایران خوش آمدید