لوگو فلاش تانک ایران
آرشیو فلاش تانک توکار اسمارت | آموزش نصب وال هنگ مدل اسمارت اسپیس

آموزش نصب وال هنگ مدل اسمارت اسپیس فلاش تانک ایران

فلاش تانک توکار مدل اسمارت اسپیس ( Smart Space ) یکی از جذاب ترین محصولات برند فلاش تانک ایران می باشد. علت نام گذاری این فلاش تانک به نام اسمارت اسپیس، استفاده هوشمندانه آن از فضای سرویس بهداشتی شما می باشد. ضخامت کمتر آن نسبت به هر فلاش تانک دیگری آن را به یک گزینه ی منحصر به فرد برای کاهش فضای مصرفی فلاش تانک بدل کرده است.

توالت توالت فرنگی زمینی با کاسه وال هنگ

کاسه های فرنگی زمینی همانطور که مشخص است با اتصال به زمین علاوه بر اینکه فضای بیشتری از سرویس شما را اشغال می کنند در موارد بهداشتی نیز شما را دچار دردسر خواهند کرد. تمیز کردن پایه و اطراف آن گاهی می تواند طاقت فرسا باشد. از این رو فلاش تانک ایران کاسه های والهنگ را پیشنهاد می کند. ویژگی های کاسه های وال هنگ نشان دهنده مزیت آن ها بر کاسه های زمینی قدیمی می باشد.

  • شستشو زیر کاسه به آسانی
  • تحمل وزن تا ۴۵۰ کیلوگرم
  • داشتن جلوه ای مدرن و زیبا

انتخاب فلاش تانک مناسب برای کاسه وال هنگ

کاسه وال هنگ به سبب اتصال افقی نیازمند یک فلاش تانک توکار قدرتمند می باشد که توانایی تحمل فشار وارده بر آن را داشته باشد. از این رو انتخاب فلاش تانک مناسب از مهم ترین اولویت های خرید کاسه های وال هنگ می باشد. فلاش تانک ایران با سال ها تجربه و با آزمون های کنترل کیفی خود محصولی را ارائه کرده است که تا ۴۵۰ کیلوگرم وزن را تحمل می کند.

ویژگی های فلاش تانک اسمارت اسپیس

  • طراحی مینیمال
  • صرفه جویی در مصرف آب تا ۶۰ درصد با استفاده از تخلیه کوچک
  • امکان تخلیه دوزمانه ۳لیتر و ۸لیتر
  • کلیدهای تخلیه توکار با بیش از ۵۰ رنگ و مدل متنوع
  • نظافت آسان

خرید فلاش تانک اسمارت اسپیس

برای خرید فلاش تانک توکار اسمارت اسپیس برند فلاش تانک ایران می توانید از طریق دکمه پایینی وارد صفحه محصول شده و با افزودن آن به سبد خرید و تکمیل فرآیند، محصول را درب منزل تحویل بگیرید. نگران نصب فلاش تانک توکار نباشید، پرسنل نصب مجموعه این کار را برای شما انجام خواهد داد. در صورت ناموجود بودن محصول در سایت برای خرید با تلفن های فروش تماس حاصل فرمایید.

هنوز مشتری فلاش تانک ایران نیستید؟ امروز ایرانی شوید.

اگر هنوز برای خرید تردید دارید و یا به دنبال یک فلاش تانک توکار یا روکار مطمئن می گردید، فلاش تانک ایران انتخابی است که جستجوی شما را پایان می دهد. پس همین امروز عضوی از خانواده بزرگ فلاش تانک ایران شوید و از خدمات بی نظیر آن بهره مند گردید.

حتی اگر هنوز از ما خرید نکرده باشید می توانید با تماس با کارشناسان ما از خدمات ویژه ما بهره مند شوید. پس از دریافت مشاوره رایگان می توانید انتخاب بهتری داشته باشید.

مشاهده راهنمای نصب از طریق شبکه های اجتماعی

در آخر اگر برای آموزش نصب وال هنگ مدل اسمارت اسپیس به دنبال مشاهده ی ویدیو های آموزشی و نکات نصب فلاش تانک توکار در شبکه های اجتماعی ما باشید می توانید با جستجوی نام ویدیو خود به سادگی به آن ها دسترسی داشته باشید.

Facebook
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
Email
Print

دیدگاهتان را بنویسید

به فلاش تانک ایران خوش آمدید