لوگو فلاش تانک ایران
کلید تخلیه پرایم | تنوع کلیدهای تخلیه توکار فلاش تانک ایران

تنوع کلیدهای تخلیه توکار فلاش تانک ایران

هنگام انتخاب متریال نازک کاری در طراحی سرویس های بهداشتی، جزئیات کوچکی هستند که تفاوت بزرگی ایجاد می کنند. از کاشی سرامیک و کاسه توالت گرفته تا شیرآلات و سیستم فلاش تانک همه و همه باید به درستی انتخاب شوند. ما متوجه اهمیت این جزئیات کوچک هستیم و به همین دلیل تنوع گسترده ای از کلید های تخلیه از جنس پلاستیک، چوب، استیل و شیشه برای استفاده با فلاش تانک توکار ارائه می کنیم.

با بیش از ۳۰ مدل، در حال حاضر بیشترین تنوع در مدل و متریال به کار رفته در بین تولید کننده های کلیدهای فلاش تانک توکار را داریم و این یکی از چندین راهیست که ما، فلاش تانک ایران، در طراحی یک سرویس بهداشتی بهتر به شما کمک می کنیم.

تنوع در طرح ، تنوع در رنگ و بیشتر

تنوع کلیدهای تخلیه توکار فلاش تانک ایران تنها به رنگ و طرح ختم نمی شود. بله، قطعاً رنگ های گوناگون و متنوع برای سلیقه های مختلف و طرح های جذاب برای سخت پسندان نکته ی مهمی می باشد. اما ما قدم پیش تر نهاده ایم و کلیدهای تخلیه توکار با مکانیزم های گوناگونی ارائه داده ایم. کلید تخلیه توکار چشمی ، که مخصوص فلاش تانک توکار تاچلس (چشمی) می باشد یکی از انواع خاص کلیدهای تخلیه توکار فلاش تانک ایران می باشد.

انواع کلید تخلیه فلاش تانک ایران

فلاش تانک های ایران در دو مدل روکار و توکار تولید می گردند. مدل های روکار از آنجا که بر روی دیوار نصب می گردند خودشان در معرض دید هستند و توجه به طراحی آن از دغدغه های دیرینه ی شرکت بوده است. اما فلاش تانک های توکار که در داخل دیوار قرار می گیرند تنها به وسیله ی ظاهر کلیدشان قضاوت می شوند. بنابراین توجه به طراحی کلید تخلیه فلاش تانک توکار از اهمیت بالایی برخوردار است.

کلیدهای توکار فلاش تانک ایران در ۵ طرح متنوع در اختیار شما عزیزان قرار می گیرند:

  • کلید گرد
  • کلید چهارگوش
  • کلید پرایم
  • کلید تویین
  • کلید تاچلس (چشمی)

خرید کلید توکار فلاش تانک ایران

برای خرید کلید توکار فلاش تانک ایران می توانید از طریق وبسایت تمامی آرشیو محصولات را بررسی کرده و گزینه های مورد نظر خود را به راحتی و به صورت آنلاین سفارش دهید و در سریعترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. ارسال برای شهر تهران رایگان می باشد اما اگر بخواهید کالای خریداری شده به صورت فوری ارسال گردد می توانید گزینه ارسال فوری شهر تهران را انتخاب فرمایید.

انتخاب کلید مناسب برای فلاش تانک شما

اگر برای فلاش تانک توکار خود نیازمند کلید خاص و زیبا هستید می توانید از میان کلیدهای بالا انتخاب کرده و رنگ های دیگر آن را نیز مشاهده فرمایید. لازم به ذکر است کلید تخلیه تاچلس تنها با فلاش تانک تاچلس (چشمی) همخوانی دارد. اگر هنوز هم در انتخاب کلید تردید دارید می توانید با شماره تماس های موجود در انتهای وبسایت تماس حاصل فرمایید و یا از طریق چت آنلاین سایت از کارشناسان ما درخواست مشاوره خرید کنید.

کلید فلاش تانک روکار

فلاش تانک های روکار فلاش تانک ایران مدل های دکمه ای، اهرمی و یا ترکیبی دارند. اگر فلاش تانک روکار شما نیازمند تعویض دکمه باشد می توانید براحتی از سایت خرید خود را انجام بدهید و آن را جایگزین نمایید. برای این منظور تنها کافیست که از بخش لوازم یدکی فلاش تانک ایران، قسمت قطعات یدکی را انتخاب نمایید و کلید فلاش تانک خود را خریداری فرمایید.

Facebook
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
Email
Print

دیدگاهتان را بنویسید

به فلاش تانک ایران خوش آمدید