لوگو فلاش تانک ایران
آشنایی با فلاش تانک توکار اسمارت اسپیس

خرید فلاش تانک توکار برای سرویس بهداشتی با فضای محدود

هنگام انتخاب فلاش تانک توکار یکی از مهمترین دغدغه ها و مسائلی که ذهن خریداران را به خود مشغول می کند، فضای سرویس بهداشتی می باشد. برخی از مشتریان بدون توجه به سایز و ابعاد و یا حتی کارایی فلاش تانک ها تنها بنا بر قیمت آن ها تصمیم به انتخاب مدل می گیرند. اما برخی دیگر به رغم قیمت محصول تنها به دنبال فلاش تانک کوچک تری هستند که فضای کمتری را اشغال می کند.

معرفی فلاش تانک توکار باریک اسمارت اسپیس

اگر شما هم از آن دسته خریدارانی هستید که می خواهید فلاش تانک باریک تری برای سرویس بهداشتی خود انتخاب کنید، فلاش تانک توکار اسمارت اسپیس بهترین انتخاب برای شما می باشد. این فلاش تانک با ۵۰ سانتی متر کم عرض ترین در بین تانک های ایرانی و رقبای خارجی یک انتخاب بی بدیل می باشد.

  • طراحی مینیمال
  • صرفه جویی در مصرف آب تا ۶۰ درصد با استفاده از تخلیه کوچک
  • امکان تخلیه دوزمانه ۳لیتر و ۸لیتر
  • کلیدهای تخلیه توکار با بیش از ۵۰ رنگ و مدل متنوع
  • نظافت آسان

۲۵ درصد صرفه جویی در فضا نسبت به مدل های پیشین

فلاش تانک اسمارت اسپیس نسبت به مدل های پیشین خود در فضای سرویس بهداشتی ۲۵ درصد فضای کمتری را اشغال می کند و این موضوع به تنهایی می تواند یکی از مهم ترین اولویت های خرید آن باشد.

ویژگی های فلاش تانک اسمارت اسپیس

  • طراحی مینیمال
  • صرفه جویی در مصرف آب تا ۶۰ درصد با استفاده از تخلیه کوچک
  • امکان تخلیه دوزمانه ۳لیتر و ۸لیتر
  • کلیدهای تخلیه توکار با بیش از ۵۰ رنگ و مدل متنوع
  • نظافت آسان

خرید فلاش تانک برای فضای محدود

فلاش تانک ایران با سابقه ای دیرین در تولید لوازم بهداشتی ساختمانی پس از تولید محصولات با کیفیتی همچون فلاش تانک اینفینیتی ، اقدام به تولید فلاش تانک باریک تری کرده است تا فضای محدود تری را اشغال کند. این فلاش تانک اسمارت اسپیس نام دارد.

هنوز مشتری فلاش تانک ایران نیستید؟ امروز ایرانی شوید.

اگر هنوز برای خرید تردید دارید و یا به دنبال یک فلاش تانک توکار یا روکار مطمئن می گردید، فلاش تانک ایران انتخابی است که جستجوی شما را پایان می دهد. پس همین امروز عضوی از خانواده بزرگ فلاش تانک ایران شوید و از خدمات بی نظیر آن بهره مند گردید.

حتی اگر هنوز از ما خرید نکرده باشید می توانید با تماس با کارشناسان ما از خدمات ویژه ما بهره مند شوید. پس از دریافت مشاوره رایگان می توانید انتخاب بهتری داشته باشید.

مشاهده راهنمای نصب از طریق شبکه های اجتماعی

در آخر اگر برای آموزش نصب وال هنگ مدل اسمارت اسپیس به دنبال مشاهده ی ویدیو های آموزشی و نکات نصب فلاش تانک توکار در شبکه های اجتماعی ما باشید می توانید با جستجوی نام ویدیو خود به سادگی به آن ها دسترسی داشته باشید.

Facebook
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
Email
Print

دیدگاهتان را بنویسید

به فلاش تانک ایران خوش آمدید