لوگو فلاش تانک ایران
آرشیو فلاش تانک توکار تاچلس چشمی | آشنایی با فلاش تانک توکار تاچلس

آموزش نحوه کارکرد فلاش تانک توکار چشمی (تاچلس) و نحوه تعمیر و نگهداری از آن

فلاش تانک های چشمی یا همان فلاش تانک تاچلس فلاش تانک ایران با وجود شباهت های کم و بیش در نحوه تولید، کارکرد متفاوتی نسبت به سایر فلاش تانک های مجموعه و برندهای دیگر دارد. علت این تفاوت در عملکرد آن است که علاوه بر دکمه دارای سنسور حرکتی نیز می باشد.

موشن سنسور فلاش تانک تاچلس چطور کار می کند؟

۵ ثانیه پس از قرار گرفتن فرد در مقابل گستره ی دید موشن سنسور فلاش تانک اتوماتیک، دستگاه فعال می گردد. پس از خروج فرد از محدوده اگر بین ۵ تا ۹۰ ثانیه در محدوده ی تشخیص سنسور قرار گرفته باشد فلاش تانک به صورت نیمه تخلیه را انجام می دهد. اما اگر فرد بیش از ۹۰ ثانیه در محدوده ی سنسور قرار داشته باشد، تخلیه آب به صورت کامل صورت می پذیرد.

استفاده از کلید برای تخلیه در فلاش تانک اتوماتیک

کلید دستی تخلیه در هر لحظه فارغ از بحث زمانی می تواند تخلیه را به صورت نیمه یا کامل به نسبت تنظیم کاربر انجام دهد. این تنظیم در هنگام نصب انجام می شود و به سادگی قابل تغییر می باشد. در ویدیو انتهای پست آموزش تصویری این عمل قرار داده شده است.

موارد تعمیر و نگهداری فلاش تانک چشمی

  • باز کردن کلید و پمپ
  • باز و بست شیرآب و فلوتر
  • تنظیم تخلیه بزرگ و کوچک

هنوز مشتری فلاش تانک ایران نیستید؟ امروز ایرانی شوید.

اگر هنوز برای خرید تردید دارید و یا به دنبال یک فلاش تانک توکار یا روکار مطمئن می گردید، فلاش تانک ایران انتخابی است که جستجوی شما را پایان می دهد. پس همین امروز عضوی از خانواده بزرگ فلاش تانک ایران شوید و از خدمات بی نظیر آن بهره مند گردید.

حتی اگر هنوز از ما خرید نکرده باشید می توانید با تماس با کارشناسان ما از خدمات ویژه ما بهره مند شوید. پس از دریافت مشاوره رایگان می توانید انتخاب بهتری داشته باشید.

مشاهده راهنمای نصب از طریق شبکه های اجتماعی

در آخر اگر برای تعمیر و نگهداری فلاش تانک چشمی به دنبال مشاهده ی ویدیو های آموزشی و نکات نصب فلاش تانک توکار در شبکه های اجتماعی ما باشید می توانید با جستجوی نام ویدیو خود به سادگی به آن ها دسترسی داشته باشید.

Facebook
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
Email
Print

دیدگاهتان را بنویسید

به فلاش تانک ایران خوش آمدید